Strona główna O firmie Oferta Program Sekretariat 4Soft Szkolenia, kursy Access Pytania i odpowiedzi Kontakt  
 

O firmie
Firma 4Soft powstała w 2007 roku.

Podstawową działalnością 4Soft jest dostarczanie nowoczesnych rozwiązań dla sekretariatów, kancelarii, dzienników podawczych w zakresie zarządzania informacją poprzez obsługę kontaktów zewnętrznych oraz dokumentów wewnętrznych.

Nasza oferta dotyczy systemowego rozwiązania problemów związanych z pracą sekretariatów, dzienników podawczych, kontrolą obiegu dokumentów wewnątrz firmy oraz przechowywania elektronicznych wersji dokumentów w sposób zorganizowany.
Oferowane przez 4Soft rozwiązania dotyczą każdej instytucji prywatnej, państwowej, urzędów, instytucji publicznych, w których ma znaczenie uporządkowane, bezpieczne zarządzanie dokumentacją i informacją.

Szybki rozwój 4Soft zawdzięczamy firmom, które przekazując nam swoje uwagi i zalecenia, inspirują nas do tworzenia najlepszych rozwiązań w dziedzinie oprogramowania.
Powstałe w ten sposób rozwiązania możemy z pełnym przekonaniem oferować jako najbardziej odpowiadające aktualnym potrzebom naszych Klientów.

 



Strona główna | O firmie | Oferta | Program Sekretariat 4Soft | Szkolenia, kursy Access | Pytania i odpowiedzi | Kontakt